wtorek, 19 marca 2013

Jedno

Zacznę od pozytywów...więc tak do wyboru mam Lustrzankę Sony Alfa lub Lustrzanko-cyfrówkę Sony Nex 5 co lepszę?Mam dylemat.A mniej pozytywne części życia moja choroba!Jestem chora kaszel,katar,temperatura,i dzikie zachciank np.Wyjście do sklepu i kupno nowych ubrań ,których w swojej szafie mam milion.więc tak długo mówiąc MAM PROBLEM!!!
Jak w Temacie podałam mam i część drugą mojego posta a mianowicie zdjęcie nóg mojego skarba.

Nogi Rosie z dodatkiem śniegu trochę nie wyrazne ale mogę z tym żyć...
Jak już pewnie zauważyliśćie pewien błąd w włoskim wyrazie CIAO tak to brzmi poprawnie ale jak mam woją wersj której się trzymam więc Ciau*.*

4 komentarze:

  1. hmm najpierw naucz się robić zdjęcia , a później kup sb lepszy aparat ... cyfrówką też można robić fajne zdjęcia tylko trzeba się nauczyć ..ja zaczynam od zera , ale cały czas próbuje to polepszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jezuuu dopiero się skapnełam że masz pingera i robisz dobre zdjęcia xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam aparat sony nex 5 ale do porównania ma tylko 8 letnią cyfrówkę, ale bardzo lubię Nex 5, bo jest prosta w obsłudze, a jak na moje początki, idealna

    OdpowiedzUsuń